יום משפחה שמח לכולם!

יום מיוחד היום.
יום משפחה שמח לכולם! 
 
היום אנו חוגגים את חשיבות המשפחה בחיינו. 
 
כל הזמן אנו אומרים או אחרים סביבנו אומרים “אין לי זמן”, “אני צריכה עוד שעות ביממה!”, “איך אפשר לג’נגל בית, קריירה, משפחה?”, “איך את מצליחה לאזן?” ועוד ועוד.
 
צריך לזכור שלכולנו, לכל אחד ואחת מאיתנו, יש 24 שעות מיממה, זה מה שהזכירה לי היום סיון רהב מאיר במשדר על ניהול זמן. לא משנה מי אנחנו, מה אנחנו, במה אנחנו מאמינים, אם אנחנו תורמים לקהילה או כמה עשירים אנחנו – לכולנו יש את אותו הזמן. דקה שלנו זהה, וכך גם שעה. 
 
והשאלה הגדולה היא איך אנו מחליטים לנצל אותו, למקסם אותו, במה אנחנו מחליטים למקד אותו.
 
בעידן של היום אנחנו כל הזמן עושים גם וגם. אנחנו גם אוכלים וגם מסמסים. אנחנו כאן וגם שם. אנחנו כל הזמן במקביל, מנסים להספיק כמה שיותר.
 
אבל אנחנו צריכים לזכור מה חשוב לנו באמת. אילו מערכות יחסים נרצה לטפח. במה נרצה לנשקיע. וזה נכון שלפעמים אנחנו מרגישים שאין זמן לכל מה שאנחנו רוצים להשיג ולעשות. בנקודה הזו כדאי שנתעדף, מה הכי חשוב לנו כרגע ומה יכול להמתין למועד מתאים יותר.
 
בסופו של דבר, במשפחה צריך להשקיע, בדיוק כמו בזוגיות – שכתבתי על כך פוסט נפרד בשבוע שעבר, לכבוד יום האהבה. 
 
אז נכון שהזמן הוא משאב מוגבל ונכון שיש תקופות עמוסות יותר בעבודה, אז מיד לאחר מכן או אפילו תוך כדי- למצוא זמן לפסק זמן- צאו לטייל עם הילדים או לדייט עם בן זוגכם. דאגו שכשאתם יחד, הזמן שלכם איכותי. 
 
תשקיעו בעצמכם ובמשפחה שלכם.
 
דאגו שהמשפחה שלכם תהיה העוגן החזק ביותר עבורכם. שאתם כולם בשביל אחד ואחד בשביל כולם, בטוב וברע, גם כשעמוס, גם כשרועש, גם כשקר. תגידו לאהוביכם, אם תצטרכו אותי – אני כאן ובאמת תהיו. 
 
שלכם,
קורל
 
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin